03
březen
2015
sdfg

Google startuje program Ad Grants pro neziskové organizace

Společnost Google nově uvádí na český trh Ad Grants – modifikovanou podobu rozšířeného programu AdWords, šitou na míru neziskovým organizacím. Původní AdWords představuje placený nástroj pro internetovou inzerci na serveru Google. Neziskové organizace mohou ale nyní získat prostor pro reklamu zcela bezplatně.

„Dobře víme, že neziskový sektor stojí na nadšení a snech něco změnit. Naším cílem je takové aktivity podporovat a velice nás těší, že právě Česká republika je od dnešního dne v seznamu 12 zemí, kde je program dostupný,“ uvádí v oficiálním prohlášení Google.

Neziskovky mohou v rámci Ad Grants snadno získat balíček služeb, který jim pomůže snížit náklady za IT, zefektivnit komunikaci a propagaci svých aktivit na internetu. V balíčku najdou mimo jiné bezplatnou inzerci ve Vyhledávači Google až do výše 10 000 $ měsíčně, dále přístup zdarma k firemním Google aplikacím jako je Disk Google, Gmail nebo Kalendář. Získají také vylepšený YouTube kanál s možností personalizace a s tlačítkem "Darovat" pro získání finanční pomoci.

Pro Ad Grants je nyní k dispozici také služba AdWords Express, která potenciálním zákazníkům pomůže najít web dané neziskové organizace nebo její stránku na Google+. Díky tomu je možné rychle a přímo získat relevantní uživatele. Služba je užitečná i pro organizace, které nemají pro správu svých kampaní mnoho času – reklama v AdWords Express se spravuje průběžně sama a optimalizuje kampaně dle aktuálního vývoje. Účinnost a programu lze následně snadno zkontrolovat na hlavním panelu.

Informace o tom, jak se do programu přihlásit a co dalšího v něm nezisková organizace získá, najdete na blogu Google http://goo.gl/9sUKWx a také webu www.google.cz/nonprofits.

Zdroj: Google Česká republika

verze pro tisk
  zpět
CHCI VĚDET CO JE NOVÉHO VE SVĚTĚ NEZISKOVEK
Chci dostávat novinky emailem.


Kdo jsem?


 odhlásit odběr

PARTNEŘI SVĚTA NEZISKOVEK

partner ČSOBpartner AVPO ČR
Nadace Neziskovky.czŽihadlo roku