04
duben
2015
sdfg

Kampaň Do práce na kole mění celou republiku

V květnu se již popáté rozjede celostátní kampaň Do práce na kole. Zapojí se do ní 25 českých a moravských měst, což je nejvíce v její historii. Organizátoři z občanského sdružení Auto*Mat, Nadace Partnerství a dalších institucí předpokládají, že padne i rekord v počtu přihlášených. Ti pak budou usilovat o minimálně dvoutřetinovou dojížďku do práce na kole během měsíce května.

Lidé, kteří letos šlápnou do pedálů, budou soutěžit o ceny v kategoriích Pravidelnost, Výkonnost, Kreativita nebo Cykloopatření. Firmy, poskytující nejlepší podmínky zaměstnancům, kteří dojíždějí do práce na kole, se už tradičně utkají o titul Cyklozaměstnavatel roku.

Na účastníky čeká i celá řada novinek – například díky speciální emisní kalkulačce se dozvědí, kolik škodlivých látek ušetří s každým ujetým kilometrem nebo jaký vliv má změna jejich dopravního chování na životní prostředí a zdraví. 

„Do práce na kole není jen o sportu a zábavě s kolegy. Prvotním cílem je přispět k tomu, aby se naše města proměnila v místa příjemnější a zdravější pro život a lidé se víc zamýšleli nad tím, jaký vliv má jejich každodenní dopravní chování na životní prostředí,” říká Lukáš Eršil, manažer kampaně ze sdružení Auto*Mat.

Mottem kampaně 2015 je „Do práce na kole ve vší parádě“. Vedle toho, že kolo je ekologické a praktické, může být i stylové. „Z tohoto důvodu jsme oslovili mnohé české designéry, kteří se ve své tvorbě věnují i cyklooblečení a cyklodoplňkům, a ti věnovali do soutěže některé ze svých parádních kousků,” prozrazuje Iva Nevečeřalová, koordinátorka lokálních partnerů.

Záštitu nad kampaní převzala pražská kancelář OSN. Registrace běží až do konce dubna.

Zdroj: Nadace Partnerství

verze pro tisk
  zpět
CHCI VĚDET CO JE NOVÉHO VE SVĚTĚ NEZISKOVEK
Chci dostávat novinky emailem.


Kdo jsem?


 odhlásit odběr

PARTNEŘI SVĚTA NEZISKOVEK

partner ČSOBpartner AVPO ČR