05
květen
2015
sdfg

Třináctý ročník Zlatého středníku byl šťastný pro dvanáctku nejlepších periodik

22. dubna vyhlásil PR Klub výsledky třináctého ročníku soutěže Zlatý středník. Nezávislé poroty v soutěži o nejlepší firemní tiskoviny udělily v patnácti různých kategoriích celkem dvanáct prvních míst. Překvapením soutěže byly hned dvě první ceny pro obecně prospěšnou společnost Institut pro památky a kulturu, která uspěla jak se svou výroční zprávou, tak i s vydávaným čtvrtletníkem PROPAMÁTKY.

Se dvěma prvními cenami odešel také Rodinný pivovar Bernard, který uspěl v kategorii Nejlepší B2C časopis a noviny a v kategorii Nejlepší firemní periodikum v sektoru retail a FMCG. Podobně bodoval už jenom T-Mobile s časopisem Echo, který si odnesl jednu první a jednu druhou cenu, a firma Gumex s časopisem Géčko, který získal první a třetí místo. V letošní soutěži se stejnou měrou jako projekty komerčních subjektů prosadily také výstupy státních i neziskových organizací. Do síně slávy Zlatého středníku byla uvedena paní Jitka Vysekalová.

„Síň slávy je ocenění pro mimořádnou osobnost, kterou společně vybírá pětičlenný výkonný výbor PR Klubu,“ říká Petr Langer, předseda tohoto sdružení. „Paní Vysekalová si ji zasluhuje nejenom díky síle své osobnosti, ale také za to, že se léta podílí na šíření dobrého jména soutěže Zlatý středník – nejenom svou účastí v porotě, ale i ve své další především lektorské a mentoringové činnosti,“ dodává Langer. V porotách soutěže letos zasedlo dalších 29 profesionálů, především pracovníků z oblasti PR ve firmách, institucích a agenturách. S nimi pak spolupracovali také novináři, grafici i lingvisté.
Zlatý středník vítězové 

Do letošní soutěže bylo stejně jako loni přihlášeno více než sto firemních publikací. Společně s bodovým hodnocením, které ukázalo konečné pořadí v soutěži, porotci ke každému subjektu připravili také hodnocení slovní. Tento odborný verdikt bude přihlašovatelům doručen v nejbližších dnech po skončení soutěže. Zpětná vazba je podle zkušeností organizátorů mezi přihlašovateli velmi oceňována.

Slavnostní předání cen se uskutečnilo v prostorách Autoklubu v Opletalově ulici v Praze. Večer už podruhé moderovala herečka a zpěvačka Ester Kočičková. Cenu, skleněnou sošku v podobě žlutého kvádru s vyříznutým znakem středníku, navrhla a zpracovala výtvarnice Ľuba Bakičová.

Profesní soutěž Zlatý středník se poprvé uskutečnila v roce 2002. Jejím cílem je hodnotit firemní periodická i neperiodická média určená k reprezentaci společnosti, prezentaci výrobků a služeb zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Dále hodnotí i původní české texty a PR texty otištěné ve firemních tiskovinách či ve veřejných médiích. Další podrobnosti o soutěži jsou uvedeny na www.zlatystrednik.cz.

Zdroj: PR Klub, z. s.

verze pro tisk
  zpět
CHCI VĚDET CO JE NOVÉHO VE SVĚTĚ NEZISKOVEK
Chci dostávat novinky emailem.


Kdo jsem?


 odhlásit odběr

PARTNEŘI SVĚTA NEZISKOVEK

partner ČSOBpartner AVPO ČR