9
září
2016
sdfg

Starosti s tabulkami hoďte za hlavu. Přichází Migaloo

Manažer, fundraiser, koordinátor, sekretářka i uklízečka v jednom aneb pracovník neziskové organizace. Boj s excelovými tabulkami, zadávání a kontrola úkolů po e-mailech, kontakty v excelových tabulkách a jejich aktualizace, potápění se v hromadné komunikaci s kolegy. Poznáváte své žrouty času? Velkou část této administrativy za vás teď spolehlivě a jednoduše udělá počítač. Přesně tak, jak chcete a jak si nastavíte. Nový nástroj Migaloo napomůže profesionalizaci českého neziskového sektoru.

Online aplikace Migaloo vznikla na základě poptávky neziskových organizací a drobných živnostníků, kteří potřebují efektivně a profesionálně pracovat se svými spolupracovníky. Často nemají možnost se v rámci týmu osobně setkávat a jsou odkázáni na e-mailovou komunikaci a sdílené dokumenty v některém z online datových uložišť. V Migaloo můžete na jednom bezpečném místě jednoduše spravovat kontakty a zároveň na tom samém místě pracovat s týmem na sdílených projektech, úkolech a vše rovnou propojit.

První modul, obsahující sdílený kalendář a databázi kontaktů, bude spuštěn na konci října 2016. Testují ho např. Nadace Neziskovky, Unie porodních asistentek, Ekocentrum Koniklec nebo Institut zdravého životního stylu. Projekty, úkolník, online evidenci majetku nebo přihlášky na vaše akce, které účastníky rovnou zanesou do databáze kontaktů, spustíme na jaře 2017.

Chcete vědět více? Přihlaste se pro odběr novinek na www.migaloo.cz a sledujte náš Facebook https://www.facebook.com/migaloo.cz/ .

Zdroj: Migaloo

verze pro tisk
  zpět
CHCI VĚDET CO JE NOVÉHO VE SVĚTĚ NEZISKOVEK
Chci dostávat novinky emailem.


Kdo jsem?


 odhlásit odběr

PARTNEŘI SVĚTA NEZISKOVEK

partner ČSOBpartner AVPO ČR