12
prosinec
2016
sdfg

15. Zlatý středník v novém: přihlašování spuštěno!

Patnáct kategorií, více než tři desítky porotců z řad agentur, tiskových mluvčích či zástupců médií, ale i inovovaný web a plány na nové pojetí galavečera slibuje výroční patnáctý ročník Zlatého středníku. Firmy, instituce a organizace mohou do 15. února hlásit svá externí a interní média do odborné soutěže prostřednictvím formuláře na webu soutěže.

Obměnou prošly také soutěžní kategorie, nově vyhlašovatel zařadil kategorii videoprezentace: „Použití videí jako nástroje interní či externí komunikace je v dnešní době trend. Firmy natáčejí náborová i instruktážní videa nejen pro zaměstnance, ale i klienty. Proto se zařazení kategorie Nejlepší videoprezentace zdálo být logickou volbou,“ uvedl Petr Langer, předseda vyhlašujícího PR Klubu, k upravenému složení patnácti soutěžních kategorií. Vlastní kategorie se dočkají také sociální sítě, které oproti loňsku bude hodnotit porota samostatně.

Pro mnohé může být vítězstvím i samotná účast – každé přihlášené médium totiž obdrží hodnotící list od odborné poroty, kterou letos posílí například Andrea Brožová z Nestlé Česko či Andrea Faflíková z LEGO Trading. Garantem a pořadatelem Zlatého středníku je oborová organizace PR Klub, která garantuje nezávislost celého klání. PR Klub je sdružením profesionálů v oblasti PR a jeho cílem je podporovat profesní rozvoj členů i oboru. Pravidelně organizuje neformální setkání a vzdělávací akce určené k profesnímu rozvoji svých členů a zájemců o obor PR. PR Klub je jednou z nejstarších oborových profesních organizací, na trhu je již osmnáct let.

Zdroj: PR Klub

verze pro tisk
  zpět
CHCI VĚDET CO JE NOVÉHO VE SVĚTĚ NEZISKOVEK
Chci dostávat novinky emailem.


Kdo jsem?


 odhlásit odběr

PARTNEŘI SVĚTA NEZISKOVEK

partner ČSOBpartner AVPO ČR