3
2017
sdfg

15+ aplikací, které vám usnadní přípravu akce

Chystáte skvělý event? Nedopusťte, aby vaše práce přišla vniveč! Vyrobte neotřelou pozvánku, oslovte ty správné lidi, udržte si jejich pozornost v den D a hlavně - motivujte je, aby přišli i příště. Jak to udělat? Na Malování a Word sice pořád spousta z nás nedá dopustit, ale přiznejme si, že tyhle nástroje už to mají za sebou...

1

Pozvánka jako komiks - a proč ne? Se Stripgenerator ji můžete mít za pár minut taky. Foto: Stripgenerator

 

1. Vytvořte působivou pozvánku

 

Pokud nemáte k ruce grafika, opovažte se vytvářet leták ve Wordu. Jsou lepší a profesionálnější nástroje, které posunou prezentaci vaší organizace o milion úrovní výše. Canva je jednoduchý, a přitom poloprofesionální nástroj, který vám nabídne desítky graficky vymazlených šablon. V Picmonkey můžete z fotky udělat velkou parádu přidáním textu a dalších elementů. Nebo zvěte netradičně pomocí komiksu, který vytvoříte ve Stripgenerator.


2. Sdílejte pozvánku všude

 

Neomezujte se pouze na web a Facebook, ale oprašte Twitter, Pinterest, vložte ji na LinkedIn, na Google+, Snapchat, Instagram, na nástěnku nebo do výlohy místní Jednoty. Buďte prostě na očích. Pozvěte své přátele, pošlete soukromou zprávu pár vybraným a požádejte o rozeslání pozvánky. Zvěte přes e-mail, použijte třeba Mailchimp. Má hezký design, je jednoduchý a čudlík na přihlášení můžete vložit přímo do těla e-mailu.

 

3. Pozvánku nedeformujte

 

Nezapomeňte, že web i různé sociální sítě vyžadují různé formáty vaší pozvánky. Klasický leták A4 vám do Facebook Timeline profilu nebo banneru události nebude pasovat a oseká se. Pomocí aplikace Landscape ale můžete upravit pozvánku na všechny možné formáty. Stačí si vybrat sociální síť a v její nabídce pak ten správný šuplík, třeba čtverec pro FB příspěvek, obdélník pro Twitter nebo úvodní banner pro LinkedIn.

2

Landscape ořeže váš výtvor na míru místu, kam ho chcete pověsit. Foto: Landscape

 

4. Pozvěte na akci videem

 

Natočte 20vteřinové video mobilem nebo kamerou ve foťáku, nahrajte ho na YouTube, vložte do něj titulky a sdílejte na Facebooku a dalších sociálních sítích. Nejdřív si ale na YouTube založte vysílací kanál organizace, ať máte vy i vaši diváci vše pohromadě. Titulky jsou důležité. Video na FB zdi vidí uživatelé bez zvuku a mnohdy obraz v kombinaci s titulky způsobí, že pak video opravdu zhlédnou. Video nenahrávejte z počítače rovnou na Facebook, vkládání titulků jde pouze přes extra soubor.

 

5. Nasnímejte obrazovku s celebritou

 

Přednášející, vystupující nebo třeba paní uklízečka zvou taky. Zavolejte jim přes Skype nebo Google Hangout a snímejte obrazovku pomocí softwarů Apowersoft nebo pro Windows aTubeCatcher. Můžete taky nasnímat, jak se na webu na akci přihlašujete a video pak pustit do světa jako návod.

3

Dejte si s některými videi z akce o pár minut víc práce a nasdílejte je později i s titulky – šance, že se na něj návštěvníci podívají, je mnohonásobně vyšší! Foto: YouTube

 

6. Buďte online i na akci

 

Přímo na akci použijte Sli.do pro otázky z publika. V aplikaci si pro akci vytvořte kód a vyzvěte účastníky, aby se přes Sli.do ptali, hlasovali nebo dali zpětnou vazbu. Sbírejte jejich názory pomocí Google formulářů nebo Surveymonkey, vkládejte k nim odkazy na Facebook a Twitter. Pro hlasování se hodí třeba Pollmaker nebo Easy Polls.

 

7. Celý den přidávejte na sociální sítě dojmy a fotky, motivujte ke sdílení

 

Lákáte tak i ty, co nepřišli. Přijdou totiž příště. A hlavně, dnem D akce nekončí. I po akci dejte lidem zpětnou vazbu na sociálních sítích, vyvěšujte fotky, rozešlete poděkování vystupujícím i účastníkům, servírujte po kouscích všechny zážitky klidně celý příští půlrok. Vyplatí se vám to pro všechny vaše další chystané akce.

katerina

Autorka: Kateřina Švidrnochová
30/5/2017


Kateřina Švidrnochová pomáhá neziskovým a vzdělávacím organizacím pracovat v 
týmu efektivněji a pohodlněji. Mnohaleté pracovní zkušenosti s projektovým managementem a PR a marketingem propojuje se zálibou v online aplikacích, které usnadňují život. V Nadaci Neziskovky.cz vede workshopy zaměřené na kreativní prezentace, promo materiály a plánování online kampaní.

verze pro tisk
  zpět
CHCI VĚDET CO JE NOVÉHO VE SVĚTĚ NEZISKOVEK
Chci dostávat novinky emailem.


Kdo jsem?


 odhlásit odběr

PARTNEŘI SVĚTA NEZISKOVEK

partner ČSOBpartner AVPO ČR