--------- TISK ZE STRÁNEK new.neziskovky.cz © Neziskovky ---------

15+ aplikací, které vám usnadní přípravu akce

Chystáte skvělý event? Nedopusťte, aby vaše práce přišla vniveč! Vyrobte neotřelou pozvánku, oslovte ty správné lidi, udržte si jejich pozornost v den D a hlavně - motivujte je, aby přišli i příště. Jak to udělat? Na Malování a Word sice pořád spousta z nás nedá dopustit, ale přiznejme si, že tyhle nástroje už to mají za sebou...

Chystáte skvělý event? Nedopusťte, aby vaše práce přišla vniveč! Vyrobte neotřelou pozvánku, oslovte ty správné lidi, udržte si jejich pozornost v den D a hlavně - motivujte je, aby přišli i příště. Jak to udělat? Na Malování a Word sice pořád spousta z nás nedá dopustit, ale přiznejme si, že tyhle nástroje už to mají za sebou...

1[[popis]] Pozvánka jako komiks - a proč ne? Se Stripgenerator ji můžete mít za pár minut taky. Foto: Stripgenerator[[/popis]]

 

1. Vytvořte působivou pozvánku

 

Pokud nemáte k ruce grafika, opovažte se vytvářet leták ve Wordu. Jsou lepší a profesionálnější nástroje, které posunou prezentaci vaší organizace o milion úrovní výše. Canva je jednoduchý, a přitom poloprofesionální nástroj, který vám nabídne desítky graficky vymazlených šablon. V Picmonkey můžete z fotky udělat velkou parádu přidáním textu a dalších elementů. Nebo zvěte netradičně pomocí komiksu, který vytvoříte ve Stripgenerator.


2. Sdílejte pozvánku všude

 

Neomezujte se pouze na web a Facebook, ale oprašte Twitter, Pinterest, vložte ji na LinkedIn, na Google+, Snapchat, Instagram, na nástěnku nebo do výlohy místní Jednoty. Buďte prostě na očích. Pozvěte své přátele, pošlete soukromou zprávu pár vybraným a požádejte o rozeslání pozvánky. Zvěte přes e-mail, použijte třeba Mailchimp. Má hezký design, je jednoduchý a čudlík na přihlášení můžete vložit přímo do těla e-mailu.

 

3. Pozvánku nedeformujte

 

Nezapomeňte, že web i různé sociální sítě vyžadují různé formáty vaší pozvánky. Klasický leták A4 vám do Facebook Timeline profilu nebo banneru události nebude pasovat a oseká se. Pomocí aplikace Landscape ale můžete upravit pozvánku na všechny možné formáty. Stačí si vybrat sociální síť a v její nabídce pak ten správný šuplík, třeba čtverec pro FB příspěvek, obdélník pro Twitter nebo úvodní banner pro LinkedIn.

2[[popis]] Landscape ořeže váš výtvor na míru místu, kam ho chcete pověsit. Foto: Landscape [[/popis]]

 

4. Pozvěte na akci videem

 

Natočte 20vteřinové video mobilem nebo kamerou ve foťáku, nahrajte ho na YouTube, vložte do něj titulky a sdílejte na Facebooku a dalších sociálních sítích. Nejdřív si ale na YouTube založte vysílací kanál organizace, ať máte vy i vaši diváci vše pohromadě. Titulky jsou důležité. Video na FB zdi vidí uživatelé bez zvuku a mnohdy obraz v kombinaci s titulky způsobí, že pak video opravdu zhlédnou. Video nenahrávejte z počítače rovnou na Facebook, vkládání titulků jde pouze přes extra soubor.

 

5. Nasnímejte obrazovku s celebritou

 

Přednášející, vystupující nebo třeba paní uklízečka zvou taky. Zavolejte jim přes Skype nebo Google Hangout a snímejte obrazovku pomocí softwarů Apowersoft nebo pro Windows aTubeCatcher. Můžete taky nasnímat, jak se na webu na akci přihlašujete a video pak pustit do světa jako návod.

3[[popis]] Dejte si s některými videi z akce o pár minut víc práce a nasdílejte je později i s titulky – šance, že se na něj návštěvníci podívají, je mnohonásobně vyšší! Foto: YouTube [[/popis]]

 

6. Buďte online i na akci

 

Přímo na akci použijte Sli.do pro otázky z publika. V aplikaci si pro akci vytvořte kód a vyzvěte účastníky, aby se přes Sli.do ptali, hlasovali nebo dali zpětnou vazbu. Sbírejte jejich názory pomocí Google formulářů nebo Surveymonkey, vkládejte k nim odkazy na Facebook a Twitter. Pro hlasování se hodí třeba Pollmaker nebo Easy Polls.

 

7. Celý den přidávejte na sociální sítě dojmy a fotky, motivujte ke sdílení

 

Lákáte tak i ty, co nepřišli. Přijdou totiž příště. A hlavně, dnem D akce nekončí. I po akci dejte lidem zpětnou vazbu na sociálních sítích, vyvěšujte fotky, rozešlete poděkování vystupujícím i účastníkům, servírujte po kouscích všechny zážitky klidně celý příští půlrok. Vyplatí se vám to pro všechny vaše další chystané akce.

katerina

Autorka: Kateřina Švidrnochová
30/5/2017


Kateřina Švidrnochová pomáhá neziskovým a vzdělávacím organizacím pracovat v 
týmu efektivněji a pohodlněji. Mnohaleté pracovní zkušenosti s projektovým managementem a PR a marketingem propojuje se zálibou v online aplikacích, které usnadňují život. V Nadaci Neziskovky.cz vede workshopy zaměřené na kreativní prezentace, promo materiály a plánování online kampaní.


 
--------- TISK ZE STRÁNEK www.neziskovky.cz © Neziskovky ---------